مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 16:102023-10-31بين الملل

محرومیت ترامپ از ریاست جمهوری؟


گروه های حامی برکناری ترامپ از جریان رقابت های ریاست جمهوری سال 2024 در آمریکا امیدوارند که «بند شورش» بتواند راه را برای ورود رییس جمهور سابق آمریکا به دور جدید انتخابات این کشور مسدود کند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، گروهی از وکلای آمریکایی با استناد به یک بند در قانون اساسی تحت عنوان بند شورش استدلال می کنند که دونالد ترامپ باید به دلیل نقشی که در جریان حمله به ساختمان کنگره ایالات متحده آمریکا در سال 2021 داشته است، از نامزدی مجدد برای ریاست جمهوری این کشور محروم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالجزیره در جریان برگزاری دادگاهی در کلرادو، عنوان شد که دونالد ترامپ از این جهت که در تاریخ 6 ژانویه 2021 گروهی از اوباش را جهت حمله به ساختمان کنگره آمریکا تحریک کرده است، باید از نامزدی مجدد در ریاست جمهوری منع شود.

این اظهارات در حالی مطرح می شود که ترامپ در حال حاضر در اکثر نظرسنجی های انجام گرفته شده برای انتخابات ریاست جمهوری 2024، پیشتاز حزب جمهوری خواه است و بیشترین شانس پیروزی در انتخابات را در این حزب دارد.

در این راستا، گروه موسوم به شهروندان مسوولیت پذیر و با اخلاق در واشنگتن شکایتی را به منظور استناد به یک ماده از قانون اساسی آمریکا که مربوط به دوران جنگ داخلی این کشور می شود، علیه دونالد ترامپ تنظیم کرده اند که به موجب آن هر کسی در هر شورش و آش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت ترامپ از ریاست جمهوری؟

محرومیت ترامپ از ریاست جمهوری؟