مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 15:452023-11-13سياسي

پایان کار سومین جشنواره «کیی پِلا» در ساری


سومین جشنواره بومی «کیی پِلا» که با هدف احیاء و ترویج بخشی از فرهنگ غذایی مازندران، حفظ آیین و سنن مردم این دیار و ایجاد نشاط و شادابی در میان شهروندان به مدت یک هفته در بوستان ولایت ساری برگزارشده بود یک شنبه شب با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، - ایسنا/مازندران سومین جشنواره بومی کیی پِلا که با هدف احیاء و ترویج بخشی از فرهنگ غذایی مازندران، حفظ آیین و سنن مردم این دیار و ایجاد نشاط و شادابی در میان شهروندان به مدت یک هفته در بوستان ولایت ساری برگزارشده بود یک شنبه شب با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، با برنامه های شاد و متنوع به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ساری در این مراسم با قدردانی از محمدحسین قبادی شهردار ساری و سازمان فرهنگی شهرداری، برپایی این مراسم را زمینه شادی و نشاط شهروندان دانست که سه سال پیاپی در مرکز استان به عنوان جشنواره ملی کیی پلا با حضور باشکوه مردم برگزار می شود.

سید ذوالفقار شریفی بر لزوم حفظ هویت و آداب و رسوم تأکید کرد و افزود: تلاش داریم تا در سال های آتی با اجرای دیگر برنامه ها نشاط را در بین شهروندان افزایش دهیم.

علیرضا حمیدی معاون خدمات شهری شهرداری ساری، نیز حفظ فرهنگ و آیین را در داشتن شهر پویا و توسعه یافته ضرورت دانست و گفت: اگر جایی فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کار سومین جشنواره «کیی پِلا» در ساری

پایان کار سومین جشنواره «کیی پِلا» در ساری