مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 11:552023-11-21پزشكي

توسعه زیرساخت های سلامت مازندران با هدف جذب گردشگران سلامت


استاندار مازندران بر توسعه و بهسازی زیرساخت های سلامت استان تاکید کرد و گفت: می توان در غرب استان یک مرکز غربالگری با کیفیت ایجاد و با معرفی آن در سطح بین الملل برای جذب گردشگران سلامت از کشورهای همسایه تلاش کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران در جلسه هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی مازندران که در سالن کنفرانس علامه حسن زاده آملی این دانشگاه برگزار شد با تبریک بهره برداری از این مجموعه مجهز ابراز امیدواری کرد این سالن مرکز تصمیمات مهم حوزه بهداشت و درمان و سلامت استان باشد.

وی با قدردانی از رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران جهت ارائه گزارش از فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی مازندران، افزود: طی دو سال گذشته علاوه بر اینکه اقدامات مطلوبی در مناطق دوردست و روستاها صورت گرفت، شاهد افتتاح، توسعه و تجهیز مراکز درمانی و بهداشتی در شهرها و ارتقای خدمات درمانی بودیم.

استاندار مازندران گفت: البته در استان مازندران به نسبت کشور هنوز جا دارد که خودمان را به روزتر کنیم و با توجه به اینکه سطح امکانات ما استانی اما ارائه خدمات ملی است باید بر اساس خدمات ملی که می دهیم زیرساخت های خود را تقویت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه زیرساخت های سلامت مازندران با هدف جذب گردشگران سلامت

توسعه زیرساخت های سلامت مازندران با هدف جذب گردشگران سلامت