مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 09:452023-11-02سياسي

بیم و امیدهای یک خبر 24 ساعت پس از اعلامِ وزیر


23 سال بود که آبان ماه ها برای اهالی رسانه رنگ و بویی دیگر داشت.

23 سال، پاییز موسم برگزاری نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها بود و خبرنگارها اگرچه از حجم فشرده و ده روزه دید و بازدیدها گاه به شدت خسته و حتی گله مند می شدند، - اما ته دلشان از اینکه ایامی برای خود و به نام خود داشتند خرسند بودند.

حالا 6 سال از آخرین نمایشگاهی که برای رسانه ها برگزار شد می گذرد و کم کم می رفت که از ذهن همه پاک شود، 23 سال نمایشگاهی بود و شور و نشاطی با حضور رسانه ها، مردم و مسوولان.

اعلام از سرگیری نمایشگاه مطبوعات توسط وزیر ارشاد در روز گذشته، در عین نگرانی ها و طرح پرسش هایی درباره شیوه ی برگزاری، بارقه ای از امید را برای رسانه ای ها روشن کرد.

محمدمهدی اسماعیلی گفته است که ظرف 10 روز آینده زمان نهایی هم اعلام خواهد شد و در این مسیر چشم به همراهی و هم اندیشی با اهالی رسانه دوخته است.

پیشتر در اردیبهشت ماه 1402، فرشاد مهدی پور، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد هم با اشاره به اهتمام این معاونت برای احیای رویدادهای حوزه رسانه، از برگزاری نمایشگاه مطبوعات و رسانه ها در پاییز امسال خبر داده بود.

برپایی جشنواره ملی رسانه های کشور در سال جاری هم بخشی از وعده های معاون مطبوعاتی بود که کمی زودتر، یعنی در تابستان محقق شد و اختتامیه آن همزمان با روز خبرنگار (مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیم و امیدهای یک خبر 24 ساعت پس از اعلامِ وزیر

بیم و امیدهای یک خبر 24 ساعت پس از اعلامِ وزیر