مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 11:302023-11-01فرهنگي

آغاز به کار نمایشگاه مد و لباس در کرمان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: نمایشگاه مد و لباس با حضور 90 تولیدکننده برتر کشور در محل هتل ایرانگردی کرمان افتتاح شد.

- /در راستای زیست عفیفانه و ارائه پوشاک متناسب با فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی/ آغاز به کار نمایشگاه مد و لباس در کرمان ایسنا/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: نمایشگاه مد و لباس با حضور 90 تولیدکننده برتر کشور در محل هتل ایرانگردی کرمان افتتاح شد.

محسن روحی صبح امروز 10 آبان ماه در حاشیه برپایی نخستین رویداد و نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در کرمان، با بیان اینکه حجاب و عفاف یکی از شاخص ها و ویژگی های برتر بانوان است که در دین مبین اسلام نیز مورد تاکید قرار دارد، اظهار کرد: نمایشگاه مد و لباس کرمان در راستای زیست عفیفانه و ارائه پوشاک با کیفیت و متناسب با فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی برپا شده است.

وی تصریح کرد: در نخستین رویداد و نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در کرمان، 90 طراح و تولیدکننده برتر کشور حضور دارند تا بهترین تولیدات خود ارائه دهند.

روحی با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت سه روز از ساعت 9 صبح تا 21 پذیرای علاقه مندان و عموم مردم است، افزود: عمده طراحان و تولیدکنندگانی که در این نمایشگاه حضور دارند از استان های تهران، کرمان، اصفهان و شهرهای قم و شیراز هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار نمایشگاه مد و لباس در کرمان

آغاز به کار نمایشگاه مد و لباس در کرمان