مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 15:102023-11-11بين الملل

هاآرتص به ابعاد کشتارهای رژیم صهیونیستی در غزه اذعان کرد


یک روزنامه عبری زبان با اشاره به بالا بودن آمار تلفات غیرنظامیان در حملات به غزه اذعان کرد که دستاوردهای این جنگ شامل کشتار بیش از 11 هزار غیرنظامی و نابودی کامل حدود هزار خانواده است.

- یک روزنامه عبری زبان با اشاره به بالا بودن آمار تلفات غیرنظامیان در حملات به غزه اذعان کرد که دستاوردهای این جنگ شامل کشتار بیش از 11 هزار غیرنظامی و نابودی کامل حدود هزار خانواده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه عبری زبان هاآرتص اذعان کرد، تمام صحبت ها درباره نسل کشی، کشتار جمعی و یا پاکسازی نژادی که در غزه در حال وقوع است، و یا اینکه اینها را حماس به غزه آورده و یا اسراییل مسؤول آنها است، همه این سوال ها و مناقشه ها در برابر میزان تلفات و ویرانی ها ناچیز است.

هاآرتص در ادامه نوشت، تلفاتی که ظرف چند هفته گذشته در غزه رقم خورد، بسیار بالا است.

این روزنامه عبری زبان همچنین اذعان کرد که رژیم اشغالگر (ساکنان غزه را) محاصره کرده و در حال کشتار آنها است و دستاوردهای جنگ برای سرنگونی حماس اکنون شامل بیش از 11 هزار کشته است که بیشترشان غیرنظامی هستند، حدود هزار خانواده به شکل کامل و تمام مردان، زنان و سالمندان آن از بین رفتند و این در کنار آمار هولناک بیش از 4000 کودکی است که در این حملات کشته شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاآرتص به ابعاد کشتارهای رژیم صهیونیستی در غزه اذعان کرد

هاآرتص به ابعاد کشتارهای رژیم صهیونیستی در غزه اذعان کرد