مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 20:452023-11-06سياسي

«کنکور» نفس آموزش و پرورش را به شماره انداخته است


دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: کنکور یک سد بزرگی برای آموزش و پرورش است و نباید اجازه داد دستگاه تعلیم و تربیت بیش از این تحت تأثیر کنکور قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محمود امانی طهرانی دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش اظهار کرد: این شورا در طول تاریخ تشکیل خود بر سه اصل اساسی اصالت، اتقان و استقلال استوار بوده است.

وی ادامه داد: اصالت یعنی اینکه تاریخ تشکیل و شرح وظایفی که برای آن تعریف شده و افراد برجسته و زبده ای که عضو آن بوده اند، سعی در حل مشکلات آموزش و پرورش داشته اند؛ دوم اتقان، یعنی اینکه مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش، پژوهش محور و بر اساس کار کارشناسی تهیه و تدوین شده اند؛ سومین مورد استقلال است یعنی این شورا از زمان تشکیل تاکنون تحت تأثیر هیچ گروه و یا حزب سیاسی نبوده و تنها هم و غم آن بهبود روند آموزش و پرورش فرزندان این سرزمین بوده است.

امانی اضافه کرد: یکی از وظایف سنگین ما در شورای عالی آموزش و پرورش، ایجاد حس اطمینان و اعتماد در خانواده های دانش آموزان و فرهنگیان است مبنی بر اینکه جایی هست کار رصد امور آموزش و پرورش را برعهده دارد و آنها می توانند به این شورا به عنوان یک نقطه اتکا تکیه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کنکور» نفس آموزش و پرورش را به شماره انداخته است

«کنکور» نفس آموزش و پرورش را به شماره انداخته است