مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 21:502023-11-15سياسي

کتابخوانی مقدمه تغییر باورهای جامعه به سمت خوبی هاست


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان گفت: کتابخوانی مقدمه تغییر باورهای جامعه به سمت خوبی ها است.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان گفت: کتابخوانی مقدمه تغییر باورهای جامعه به سمت خوبی ها است.

پروین پشتکوهی امشب (بیست و چهارم آبان ماه)، در آیین رونمایی از کتاب پرژنیوم ریحانه جعفری، با اشاره به حمایت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از نویسندگان و فعالان حوزه کودک و نوجوان، اظهار کرد: ترویج فرهنگ کتابخوانی و توسعه نرم افزاری و سخت افزاری این حوزه یکی از وظایف و اهداف مهم این کانون محسوب می شود که در استان هرمزگان برای اجرایی شدن این اهداف،برنامه ها و ریز برنامه هایی را تدوین کرده ایم.

وی با اشاره به فعالیت بیش از 60 سال کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، عنوان کرد: حمایت از فعالیت های مکتوب فرهنگی و هنریرا از وظایف خود می دانیم و رونمایی کتاب پرژنیوم نیز در این راستا قرار دارد.

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، کتابخوانی و ترویج فرهنگ آن را مقدمه ای برای شروع تغییر در جامعه دانست و تصریح کرد: کتابخوانی باورهای جامعه را به سمت خوبی ها و نیکی ها سوق خواهد داد از این رو است که سعی کرده ایم که کانون را به محلی برای حضور فرهیختگان و علاقه مندان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخوانی مقدمه تغییر باورهای جامعه به سمت خوبی هاست

کتابخوانی مقدمه تغییر باورهای جامعه به سمت خوبی هاست