مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 11:402023-11-11اقتصادي

جنگ غزه عزم یمن را برای دستیابی به خودکفایی غذایی و صادرات جزم تر کرد


عملیات طوفان الاقصی و به تبع آن حمایت قدرت های بزرگ از تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به غزه عزم یمنی ها را برای دستیابی به خودکفایی و افزایش بهره وری در تولید و رونق صادرات محصولات کشاورزی جزم تر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، یمن در مقطع اخیر برای تسریع اجرای برنامه های اقتصادی خود با هدف توسعه معیشت، حمایت از بخش کشاورزی، افزایش بهره وری محصولات صادراتی و بهبود عملکرد بازارهای مربوط به کشاورزان کوچک و فقرا، تلاش های مضاعفی را به کار بسته است.

دولت یمن در سایه تحولات پی در پی در منطقه و همچنین جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه  و تغییرات احتمالی که در بازارهای منطقه ای و بین المللی و سیاست کشورهای کمک کننده به یمن رخ می دهد، برای دستیابی به خودکفایی در زمینه محصولات کشاورزی و بازگرداندن رونق صادرات این محصولات تلاش می کند.

طرح دولت یمن، شامل اجرای دو پروژه در دو مسیر مختلف است که پروژه اول بهبود امنیت غذایی و حمایت از کشاورزان در 20 منطقه از پنج استان یمن است که شامل استان های الضالع، وذمار، ولحج، وتعز، والحدیده می شود و پروژه دوم بر بهبود عملکرد بازار و فرصت های صادراتی برای محصولات کشاورزان کوچک و فقرا در مناطق صنعاء و حضرموت تمرکز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ غزه عزم یمن را برای دستیابی به خودکفایی غذایی و صادرات جزم تر کرد

جنگ غزه عزم یمن را برای دستیابی به خودکفایی غذایی و صادرات جزم تر کرد