مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 10:052023-11-20اقتصادي

تامین زمین 200 هکتاری در شهر قیدار برای 3 هزار نفر متقاضی واجدشرایط


رییس اداره راه وشهرسازی شهرستان خدابنده گفت: با تامین زمین 200 هکتاری در شهر قیدار برای سه هزار نفر از متقاضیان تایید شده زمین تخصیص داده می شود.

- ایسنا/زنجان رییس اداره راه وشهرسازی شهرستان خدابنده گفت: با تامین زمین 200 هکتاری در شهر قیدار برای سه هزار نفر از متقاضیان تایید شده زمین تخصیص داده می شود.

جمال خلجی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه جلسه پیگیری تفاهم نامه 200 هکتاری قیدار و یک هکتاری سجاس به منظور تامین زمین برای پروژه های نهضت ملی مسکن در قالب حمایتی به صورت خیلی مرتب برگزار می شود، اظهار کرد: اداره راه وشهرسازی خدابنده برای تأمین زمین برای ساخت واحدهای مسکونی در شهرستان خدابنده بسیار جدی بوده و پیگیر انجام تفاهم نامه لازم با اداره اوقاف است.

وی با بیان اینکه اداره راه وشهرسازی خدابنده با همه توان پیگیر تأمین زمین برای ساخت واحدهای مسکونی در شهرستان خدابنده است و تفاهم نامه های لازم با اداره اوقاف را انجام می دهد، تصریح کرد: هفته آینده جلسه ای در سازمان ملی زمین و مسکن با حضور مدیرکل راه وشهرسازی استان، نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و نماینده اوقاف کشور با رییس سازمان ملی زمین و مسکن خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین زمین 200 هکتاری در شهر قیدار برای 3 هزار نفر متقاضی واجدشرایط

تامین زمین 200 هکتاری در شهر قیدار برای 3 هزار نفر متقاضی واجدشرایط