مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 15:052023-10-25سياسي

کتاب بخوانید و بخرید، زندان نروید


همدان: کتاب است و جهیزیه و ترکیبی از کار و بار خیر؛ علاوه کنید یک قاضی باز هم خیر و زمزمه های زیر لب که حول محور دعای خیر می گذرد، همه چیز خیر است و رضایت.

حکایت قاضی خیر و صدالبته گمنام همدانی را می گویم، قاضی که روش و منشی نو در انداخته و پیشروی طرحی شده که هم خدا راضی باشد هم خلق خدا.

داستان از این قرار است، درست در بحبوحه اندوه که از سر و روی فرد مجرم و خانواده اش می ریزد، قاضی ورود و مجازات جایگزین حبس لحاظ می کند و کار خیر دو طرفه جریان پیدا می کند.

مجازات هایی که حول محور کتاب و کتابخوانی، تهیه جهیزیه و پاکسازی طبیعت می چرخد و از ممنوعیت و محرومیت برای دیدن طلوع و غروب خورشید و خنده های بیخ دلی فرزندان خبری نیست.

مجازات هایی که باب تحول است و راهگشا، ضمن دوری از بروز و ظهور پیامدهای پس از حبس؛ مجازاتی که روح الله عسگری، رییس شعبه 104 کیفری 2 شهرستان همدان جلودارش بوده و بیش از 60 مورد احکام مجازات جایگزین حبس صادر کرده است.

گپ وگفت خودمانی با آقای عسگری آن هم در راستای الگوسازی در جامعه را از نظر بگذرانید و این تحول را به فال نیک بگیرید.

سکان گفت وگو اینک به دست آقای قاضی است و او از ب بسم الله می گوید: پیش از این در شهرستان های اسدآباد و نهاوند قاضی بودم و در آن شهرستان ها از این دست احکام صادر می کردم و هم اکنون در همدان صدور ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب بخوانید و بخرید، زندان نروید

کتاب بخوانید و بخرید، زندان نروید