مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 00:552023-11-01اقتصادي

تکمیل و تجهیز فاز پنجم موزه اسناد تاریخی بروجرد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از اجرای فاز پنجم عملیات تجهیز و تکمیل موزه اسناد و نسخ خطی بروجرد خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از اجرای فاز پنجم عملیات تجهیز و تکمیل موزه اسناد و نسخ خطی بروجرد خبر داد.

عطا حسن پور دهم آبان ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای حفاظت و معرفی ظرفیت های تاریخی و فرهنگی لرستان فاز پنجم عملیات اسناد و نسخ خطی در خانه بیرجندی بروجرد اجرا شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان بیان کرد: در این مرحله عملیات تولید محتوای موزه نسخ خطی، بسترسازی عمرانی، ساخت کناف و پنجره، ساخت چراغ های دفنی راه پله، اجرای تاسیسات برقی و تاسیسات نورپردازی راه پله، انجام شده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این عملیات، اعتباری بالغ بر 5میلیارد و 384میلیون ریال هزینه شده افزود: در این مرحله همچنین عملیات اینستالیشن قلم های خوشنویسی برای سقف و اینستالیشن حجمی انتهای راهرو، دیوارها و مبلمان ساختمان نیز انجام شده است.

حسن پور خاطرنشان کرد: خانه بیرجندی از جاذبه های گردشگری شهرستان بروجرد به شمار می رود که در نزدیکی خانه افتخارالاسلام طباطبایی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل و تجهیز فاز پنجم موزه اسناد تاریخی بروجرد

تکمیل و تجهیز فاز پنجم موزه اسناد تاریخی بروجرد