مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 17:252023-11-11سياسي

پرطرفدارترین نام ها برای نوزادان پسر و دختر در آذربایجان غربی


سعید احمدی مدیر کل ثبت احوال آذربایجان غربی گفت: محمد و آنیا پرطرفدارترین نام ها برای نوزادان پسر و دختر در آذربایجان غربی است.

- سعید احمدی مدیر کل ثبت احوال آذربایجان غربی گفت: محمد و آنیا پرطرفدارترین نام ها برای نوزادان پسر و دختر در آذربایجان غربی است.

مدیر کل ثبت احوال آذربایجان غربی گفت: اسامی محمد، آیهان، میران، آرسام و علی در بین پسران و آنیا، نفس، نورا، دلوین، آوا و آنیا در دختران از اسامی پرطرفدار در استان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، سعید احمدی اظهار کرد: آمار مربوط به حوزه ولادت و وفات به صورت مستقیم توسط ثبت احوال ثبت می شود که بر اساس آخرین آمار اعلامی، 25 هزار و 720 واقعه ولادت و هشت هزار و 20 واقعه فوت تا پایان مهرماه در استان ثبت شده است.

وی با اشاره به آمار ازدواج در استان بیان کرد: در 6 ماهه نخست سال جاری حدود سه هزار و 898 فقره طلاق در استان آذربایجان غربی به ثبت رسیده است.

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی در ادامه به آمار ثبت ازدواج نیز اشاره کرد و گفت: در این مدت 12 هزار و 367 فقره ازدواج در استان گزارش شده است.

احمدی در مورد اسامی پرطرفدار در آذربایجان غربی نیز گفت: اسامی محمد، آیهان، میران، آرسام و علی به عنوان پرطرفدارترین اسامی در بین پسران و آنیا، نفس، نورا، دلوین، آوا و آنیا نیز به عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرطرفدارترین نام ها برای نوزادان پسر و دختر در آذربایجان غربی

پرطرفدارترین نام ها برای نوزادان پسر و دختر در آذربایجان غربی