مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 21:502023-11-14اجتماعي

اعزام 146 دانش آموز دختر گنبدکاووس به مناطق عملیاتی جنوب


فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس از اعزام 146 دانش آموز دختر این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

- ایسنا/گلستان فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس از اعزام 146 دانش آموز دختر این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی عصر سه شنبه، 23 آبان 1402 در آیین بدرقه 146 نفر از دانش آموزان دختر شهرستان گنبدکاووس به سفر راهیان نور اظهار کرد: ما موظف هستیم نام شهدا، یاد شهداء و راه شهدا را لحظه ای از نظرمان کنار نگذاریم تا بتوانیم در کوران شبهات و فتنه ها سالم بمانیم.

وی با تاکید اینکه دختران ما باید سفیر و روایت گر منزلت شهدا باشند، گفت: مطمئمن باشید یکی از راهکارهای مقابله با جنگ شناختی و فرهنگی دشمن انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد به نسل نوجوان و جوان است.

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس عزت بین المللی جمهوری اسلامی را حاصل خون شهدا دانست و اضافه کرد: راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در بازخوانی رشادت های آن دوران موثر است و از چنان ظرفیتی برخوردار است که می تواند نسل های مختلف را جذب کند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه امروز نوک پیکان هجمه در اتاق فکر و اندیشکده های دشمنان اسلام به سمت زنان و دختران جامعه ماست و وظیفه مسئولین ما در درجه اول اقدام پیشگیرانه از این آسیب ها اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 146 دانش آموز دختر گنبدکاووس به مناطق عملیاتی جنوب

اعزام 146 دانش آموز دختر گنبدکاووس به مناطق عملیاتی جنوب