مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 11:552023-10-24ورزشي

از تاکید کمیته المپیک به برگزاری انتخابات ژیمناستیک تا از دست رفتن شانس کسب سهمیه


با وجود اینکه کمیته ملی المپیک تاکید به برگزاری انتخابات فدراسیون ژیمناستیک دارد اما فرصت ثبت نام ژیمناست ها برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه رو به پایان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مشکلات فدراسیون ژیمناستیک هر روز ابعاد جدید و پیچیده تری پیدا می کند و وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هنوز نتوانسته اند راه حلی برای مشکلات پیدا کنند.

  در حالی که روزهای ثبت نام از ژیمناست ها برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه المپیک به ساعات پایانی خود می رسد و دست مسوولان فدراسیون از ثبت نام ورزشکاران کشورمان کوتاه است، خبر رسید که دیوان عدالت اداری انتخابات فدراسیون ژیمناستیک را باطل کرده تا مشکل جدیدی سر راه ورزشکاران این رشته به وجود بیاید.

  انتخابات فدراسیون ژیمناستیک در حالی برگزار شد که نماینده جهانی در آن حضور داشت و تمامی اتفاقات را گزارش کرد.

مسوولان جهانی نه تنها این انتخابات را تایید نکردند بلکه با عدم به رسمیت شناختن رییس جدید فدراسیون درهای مسابقات بین المللی را به روی ورزشکاران کشورمان بستند که نمونه آن را در مسابقات دانشجویان جهان شاهد بودیم.

  مشکلات حضور ژیمناستیک در بازی های آسیایی هانگژو هم به قوت خود باقی بود اما با مذاکرات مسئولان کمیته ملی المپیک با زهرا اینچه درگاهی رییس سابق فدراسیون لایسنس ورزشکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تاکید کمیته المپیک به برگزاری انتخابات ژیمناستیک تا از دست رفتن شانس کسب سهمیه

از تاکید کمیته المپیک به برگزاری انتخابات ژیمناستیک تا از دست رفتن شانس کسب سهمیه