مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 12:402023-10-28اقتصادي

تکمیل طرح های بر زمین مانده اولویت اصلی در شهرستان ری است


تکمیل طرح های نیمه کاره و بر زمین مانده اولویت اصلی ما در مدیریت شهرستان ری استد.

- ایسنا/تهران فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: تکمیل طرح های نیمه کاره و بر زمین مانده اولویت اصلی ما در مدیریت شهرستان ری استد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش از ظهر امروز شنبه ششم آبان ماه چند طرح نیمه کاره که به دلیل برخی موارد عملیات تکمیل آنها متوقف شده بود و نیز مشکلات چند واحد اقتصادی در شهرستان ری با حضور معاونان استانداری تهران و سایر مسئولان بازدید شد و تصمیمات لازم در راستای رفع موانع اتخاذ شد.

در این بازدیدها که با حضور غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی و علی مهری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، باب الحوائجی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، یزدیخواه نماینده مردم تهران و ری در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد، مشکلات مربوط به صدور مجوزهای قانونی شهرک های صنفی ولی عصر (عج) و بهارستان، تکمیل پروژه های عمرانی محور کمربندی دوم تهران و نیز دو واحد کشتارگاهی بزرگ در شهرستان ری توسط مسئولان مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار ویژه شهرستان ری در خلال این برنامه رفع موانع تولید، حمایت از تولید داخلی و حل مشکلات تولیدکنندگان را بسیار مهم خواند و عنوان کرد: با عنایت به سیاست های کلان دولت سیزدهم و دستورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل طرح های بر زمین مانده اولویت اصلی در شهرستان ری است

تکمیل طرح های بر زمین مانده اولویت اصلی در شهرستان ری است