موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 11:002023-10-28سياسي

لینک سامانه های دستگاهها برای تبادل اطلاعات و نظارت بهتر ضروری است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با تأکید بر تقویت نظارت ها از سوی دستگاههای مرتبط در راستای پیشگیری از وقوع قاچاق، لینک سامانه های دستگاههای مرتبط را برای تبادل اطلاعات و نظارت بهتر ضروری دانست.

- ایسنا/اردبیل معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با تأکید بر تقویت نظارت ها از سوی دستگاههای مرتبط در راستای پیشگیری از وقوع قاچاق، لینک سامانه های دستگاههای مرتبط را برای تبادل اطلاعات و نظارت بهتر ضروری دانست.

به نقل از روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری اردبیل رضا قاسمیان در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان افزود: در این خصوص لازم است گروهی صلاحیت دار انتخاب و فهرست سامانه های مورد نیاز استخراج و پژوهش شده و قابلیت سامانه ها در راستای بهره مندی برای مبارزه با قاچاق احصاء شود.

وی بیان کرد: همچنین در حوزه دستگاههای مرتبط در راستای مبارزه با قاچاق و عرضه خارج از شبکه لازم است تصمیمات درست برای نظارت اتخاذ و اجرایی شود.

معاون استاندار اردبیل اظهار کرد: هدف از جلوگیری از قاچاق عاقبت بخیری جامعه بوده و باید در این راستا نظارت پذیری ها نیز تقویت شده و مقاومتی در این خصوص نباید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لینک سامانه های دستگاهها برای تبادل اطلاعات و نظارت بهتر ضروری است

لینک سامانه های دستگاهها برای تبادل اطلاعات و نظارت بهتر ضروری است