مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 12:352023-10-25اقتصادي

18 هزار زوج نابارور در استان کرمان شناسایی شده اند


مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان گفت: 90 درصد هزینه درمان ناباروری در بخش دولتی نیز از سوی بیمه سلامت پرداخت می شود و به 18 هزار نفر از زوج های نابارور استان کرمان که شناسایی شده، - ایسنا/کرمان مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان گفت: 90 درصد هزینه درمان ناباروری در بخش دولتی نیز از سوی بیمه سلامت پرداخت می شود و به 18 هزار نفر از زوج های نابارور استان کرمان که شناسایی شده، پیامک اطلاع رسانی دادیم تا برای درمان مراجعه کنند.

دکترمحمد جعفری امروز سوم آبان ماه در جریان بازدید استاندار کرمان از اداره کل بیمه سلامت اظهار کرد: قریب به 70 درصد پروژه هایی که در بیمه سلامت کشور اجرا شده، خاستگاهش از کرمان بوده و توسط همکاران ما طراحی و پیشنهاد شده است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین این برنامه ها اجرای نسخه الکترونیک بوده که در حال حاضر بیش از 98 درصد نسخه ها الکترونیک است.

جعفری بیان کرد: بیش از 60 درصد جمعیت استان کرمان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند و در واقع یک میلیون و 800 هزار نفر بیمه فعال و حدود 200 هزار نفر بیمه غیرفعال دارند(در زمان بستری بیمه را فعال و از آن استفاده می کنند).

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان گفت: در دو سال اخیر سطح بیمه گسترش خوبی یافته تا کسی دغدغه نداشته باشد و از سوی دیگر خدمات بیمه عمق بخشی نیز شده و پنج دهک پایین جامعه تحت پوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 هزار زوج نابارور در استان کرمان شناسایی شده اند

18 هزار زوج نابارور در استان کرمان شناسایی شده اند