مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 00:352023-11-07اجتماعي

هنوز خبری از توزیع شیر در مدارس نیست


امسال اعتبار توزیع شیر فراهم شده است و به گفته مسؤولان آموزش و پرورش در آینده بسیار نزدیک 9 میلیون دانش آموز ابتدایی دو روز در هفته شیر رایگان می نوشند.

- درحالی که وزیر آموزش و پرورش دوم آبان امسال گفت که تا 2 هفته دیگر توزیع شیر در کشور سراسری می شود اما هنوز پای شیر به مدارس باز نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ابتدای سال تحصیلی 1403ـ1402، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش خبر داد که امسال شیر در مدارس ابتدایی توزیع می شود.

وزیر آموزش و پرورش دهم مهر گفت: بزودی شیر بین دانش آموزان توزیع می شود اما بزودی آقای وزیر بیش از دو هفته طول کشید تا آیین افتتاحیه طرح توزیع شیر آغاز شود.

  بر این اساس 26 مهر امسال آیین افتتاح طرح توزیع شیر رایگان در مدرسه شهید امیر کمندی ناحیه دو بهارستان برگزار شد و وعده داده شد که به زودی توزیع شیر بین همه مدارس ابتدایی آغاز می شود.

همان روز 26 مهر هم نمایندگان مجلس در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، بندهای الحاقی (5) و (6) ماده 71 لایحه برنامه هفتم توسعه را به تصویب رساندند و بر این اساس نمایندگان مجلس شورای اسلامی دولت را مکلف به اجرای توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی دولتی کردند.

  * پول شیر مدرسه هم رسید مدارس ابتدایی در انتظار توزیع شیر بودند که وزیر آموزش و پرورش دوم آبان امسال اعلام کرد که  تا 2 هفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز خبری از توزیع شیر در مدارس نیست

هنوز خبری از توزیع شیر در مدارس نیست