مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 10:402023-11-15اجتماعي

کاهش حوادث رانندگی با همکاری پلیس راهور و شهرداری بوشهر


شهردار بندر بوشهر با همراهی جمعی از معاونین و مدیران شهرداری در دیدار با فرمانده پلیس راهور استان در خصوص نحوه افزایش همکاری های مشترک گفت وگو کرد.

- ایسنا/بوشهر شهردار بندر بوشهر با همراهی جمعی از معاونین و مدیران شهرداری در دیدار با فرمانده پلیس راهور استان در خصوص نحوه افزایش همکاری های مشترک گفت وگو کرد.

حسین حیدری در این دیدار با اشاره به لزوم حل و فصل مشکلات ترافیک شهر بوشهر گفت: علایم هشداردهنده راهنمایی و رانندگی، دوربین های کنترل سرعت و پایش تصویری، رنگ آمیزی موانع و.

مواردی است که در حوزه شهرداری و راهنمایی و رانندگی باید با همکاری و تعامل صورت گیرد تا رضایت شهروندان در این زمینه حاصل شود.

حیدری با بیان اینکه نظرات در حوزه شهری بسیار متفاوت است، تصریح کرد: در صورت وجود مدیریت واحد شهری می توانیم با اختیار عمل و سرعت بیشتری فعالیت های خود را انجام دهیم.

شهردار بندر بوشهر با اشاره به خدماتی که در سال های اخیر توسط شهرداری در حوزه رفع و روان سازی ترافیک انجام شده است، افزود: خوشبختانه با همکاری و همراهی شورای شهر و تخصیص بودجه مناسب، تعداد قابل توجهی از کوچه ها و خیابان های شهر را تعریض کردیم که امیدواریم این روال در پایان سال جاری و همچنین سال آینده ادامه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش حوادث رانندگی با همکاری پلیس راهور و شهرداری بوشهر

کاهش حوادث رانندگی با همکاری پلیس راهور و شهرداری بوشهر