مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 17:202023-10-24سياسي

سفر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به شهرستان فلارد


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری صبح امروز در ادامه سفرهای شهرستانی خود به فلارد سفر کرد و به صورت میدانی مسائل، مشکلات و مطالبات مردم این شهرستان را مورد بررسی قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری صبح امروز در ادامه سفرهای شهرستانی خود به فلارد سفر کرد و به صورت میدانی مسائل، مشکلات و مطالبات مردم این شهرستان را مورد بررسی قرار داد.

حجت الاسلام محمود خداوردی طلبه طرح هجرت شهرستان فلارد صبح امروز در شورای اداری فلارد که با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در محل فرمانداری این شهرستان برگزا شد، گفت: در این شهرستان نوپا بالغ بر 20 طلبه وجود دارد اما با این حال این منطقه طی دو سال گذشته در موضوعات فرهنگی جزو رتبه های برتر استانی بوده است.

وی با بیان اینکه لازم است از لحاظ عمرانی و فرهنگی بیش از پیش به این شهرستان توجه شود، ادامه داد: ساخت جاده فلارد مدت طولانی است که در دستور کار قرار گرفته و در جلسات متعدد نیز مصوب شده است اما متاسفانه در اجرای مصوبات شاهد تعلل هستیم.

خداوردی افزود: در  حال حاضر 20 طلبه تبلغی طرح هجرت در شهرستان فلارد فعال هستند اما انتظار داریم در زمینه اقدامات فرهنگی، مسجدسازی، خانه عالم توجه ویژه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به شهرستان فلارد

سفر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به شهرستان فلارد