مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 14:052023-11-04سياسي

محور مقاومت محدود به غزه و فلسطین نیست


شرکت کنندگان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان در قطعنامه تظاهرات سراسری، ضمن محکوم کردن سیاست های دوگانه حکام غربی در قبال حقوق بشر تاکید کردند تا پیروزی نهایی فلسطین در کنار این ملت مقاوم و قهرمان خواهیم ماند.

- شرکت کنندگان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان در قطعنامه تظاهرات سراسری، ضمن محکوم کردن سیاست های دوگانه حکام غربی در قبال حقوق بشر تاکید کردند تا پیروزی نهایی فلسطین در کنار این ملت مقاوم و قهرمان خواهیم ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، متن قطعنامه پایانی مراسم راهپیمایی سراسری یوم الله 13 آبان به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم وَلَقَدْ کَتَبْنَا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ سیزدهم آبان ماه ، یکی از مهم ترین نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی و تجلی اراده و ظرفیت های مقاومت مقدس در مصاف با استکبار جهانی است.

گرامیداشت یاد و خاطره دانش آموزان و دانشجویان شهید و غیوری که به تأسی از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) این روز را به یکی از مهم ترین روزهای عزت و سربلندی و ایستادگی در مقابل استکبار تبدیل نمودند و اینک اقتدار عظیم حاصل از همان گفتمان استکبارستیزی، معادلات منطقه و جهان را تغییر داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور مقاومت محدود به غزه و فلسطین نیست

محور مقاومت محدود به غزه و فلسطین نیست