مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 16:012023-10-23سياسي

آیت الله نوری همدانی: مهم ترین زمینه سازی ظهور تلاش برای نابودی اسراییل است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر اجاق نژاد ظهر امروز با حضور در دفتر آیت الله حسین نوری همدانی با این مرجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد.

آیت الله حسین نوری همدانی در این دیدار با اشاره به مطالبه رهبر معظم انقلاب در خصوص تسهیل حضور زائرین در مسجد مقدس جمکران، اظهار کرد: مسجد مقدس جمکران از نظر زیرساختی توسعه خوبی یافته و ماموریت ما در دور جدید، تلاش در جهت ارشاد و هدایت فکری زائرین و کار در بعد بین الملل است.

  وی با بیان اینکه در روایات داریم تا با یهود مبارزه و این خار را از راه مسلمانان برندارید امام زمان(عج) ظهور نخواهند کرد، گفت:  امام خمینی(ره) هم فرمودند اولین کار انقلاب اسلامی برداشتن رژیم اسراییل است.

مقاومتی که علیه اسراییل پیش آمده و قضایای امروز غزه می طلبد که همه در این مسیر ثابت قدم باشیم.

مرجع تقلید شیعیان ادامه داد: در روایت آمده است که مردم قم با حضرت مهدی(عج) همگام خواهند شد و در این کار استقامت خواهند داشت.

قم در نظر اهل بیت(عج) بسیار مهم است، به ویژه در آخرالزمان و برای زمینه سازی ظهور و مهمترین کار در زمینه سازی ظهور تلاش برای نابودی اسراییل است.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ ناب اسلامی باید در مسجد مقدس جمکران برای مردم تبیین شود، اظهار کرد: مسجد جمکران مکان مقدسی است و تمام علما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله نوری همدانی: مهم ترین زمینه سازی ظهور تلاش برای نابودی اسراییل است

آیت الله نوری همدانی: مهم ترین زمینه سازی ظهور تلاش برای نابودی اسراییل است