مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 11:002023-11-15بين الملل

نامه اعتراضی بیش از 500 مقام آمریکایی به سیاست حمایت بایدن از رژیم صهیونیستی


بیش از 500 تن از مقام های آمریکایی از 40 آژانس دولتی این کشور نامه ای خطاب به بایدن نوشته و حمایت او از جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه را مورد اعتراض و انتقاد شدید قرار دادند.

- بیش از 500 تن از مقام های آمریکایی از 40 آژانس دولتی این کشور نامه ای خطاب به بایدن نوشته و حمایت او از جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه را مورد اعتراض و انتقاد شدید قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، این نامه که بخشی از نارضایتی داخلی آمریکا درباره حمایت دولت از جنگ غزه است، از جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا خواسته تا به دنبال آتش بس فوری در غزه باشد و رژیم صهیونیستی را مجبور کند اجازه ارسال کمک های بشردوستان به این منطقه را بدهد.

این جدیدترین نامه اعتراضی از مقام های دولت بایدن از جمله سه یادداشت به آنتونی بلینکن، وزیر خارجه است که به امضای ده ها تن از کارمندان این وزارتخانه رسیده و همچنین نامه ای سرگشاده با امضای بیش از یکهزار کارمند آژانس توسعه بین الملل است.

در این نامه همچنین آمده است: ما از جو بایدن می خواهیم تا فورا خواستار آتش بس، کاهش درگیری با هدف تضمین آزادی تمامی گروگان ها، برقراری جریان آب، برق و سوخت و دیگر وسایل ضروری و همچنین ورود کمک های بشردوستانه به نوار غزه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه اعتراضی بیش از 500 مقام آمریکایی به سیاست حمایت بایدن از رژیم صهیونیستی

نامه اعتراضی بیش از 500 مقام آمریکایی به سیاست حمایت بایدن از رژیم صهیونیستی