مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 11:452023-11-15سياسي

اجماعی هم راستا جهت ثبت وقایع حیاتی در سیستان و بلوچستان


با هدف هماهنگی هر چه بیشتر در راستای ثبت به موقع وقایع حیاتی، دستگاه های متولی گرد هم آمدند و در این خصوص تبادل نظر کردند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان با هدف هماهنگی هر چه بیشتر در راستای ثبت به موقع وقایع حیاتی، دستگاه های متولی گرد هم آمدند و در این خصوص تبادل نظر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حبیب غزنوی رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان امروز چهارشنبه در این جلسه گفت: موضوع اتباع بیگانه همانگونه که از اولویت های دولت آیت الله رییسی است باید در استان ها هم به جد پیگیری شود.

وی ادامه داد: حضور اتباع بیگانه غیر مجاز به طور مستقیم بر روی تمام مسائل اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و بهداشت و درمان اثر سوء می گذارد.

وی با اشاره به اینکه یکی از علل ورود پرشمار اتباع بیگانه به کشورمان، توسعه اتفاق افتاده در داخل مرزهای جمهوری اسلامی ایران است، تاکید کرد: اگر از مرزها غفلت کنیم هر چقدر در مسیر توسعه پیش رویم شیرینی آن به کام هم میهنانمان نخواهد نشست.

دکتر غزنوی گفت: خوشبختانه اعتماد و همکاری مردم با نظام سلامت در ثبت وقایع و همچنین بیماری ها مساعد است و به همین سبب، آمار نظام سلامت قابل استناد و اتکاء است.

وی افزود: نظام سلامت همیشه و همواره به اتباع ایرانی و غیر ایرانی خدمات را تمام و کمال و با بهترین کیفیت ارائه داده است اما همین امروز و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجماعی هم راستا جهت ثبت وقایع حیاتی در سیستان و بلوچستان

اجماعی هم راستا جهت ثبت وقایع حیاتی در سیستان و بلوچستان