مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 16:352023-11-02بين الملل

نظر اکثر آمریکایی ها، اعمال محدودیت زمانی برای کمک به اوکراین است


بر اساس نظرسنجی جدید موسسه گالوپ، حمایت مردم آمریکا از اوکراین رو به کاهش است و اکثریت بزرگسالان آمریکایی می گویند که کمک های مالی واشنگتن به کی یف برای جنگ با روسیه از این پس باید دارای محدودیت زمانی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، 61 درصد از بزرگسالان آمریکایی شرکت کننده در یک نظرسنجی از سوی موسسه نظرسنجی گالوپ، عنوان کرده اند با این موضوع که دولت بایدن یک محدودیت زمانی مشخص برای کمک به اوکراین در نظر بگیرد، موافق هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیوزویک این در حالی است که 37 درصد دیگر از شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفته اند ایالات متحده آمریکا باید تا هر زمان که اوکراین درخواست کمک از این کشور را دارد به حمایت های خود از آن در جنگ با روسیه ادامه دهند.

واکنش های اتخاذ شده در این موضوع بیشتر تحت تاثیر گرایشات حزبی شرکت کنندگان هم بوده است.

به این ترتیب که 84 درصد از جمهوری خواهان از پیشنهاد ارائه محدودیت زمانی حمایت کرده اند در حالی که 34 درصد از دموکرات ها خود را موافق تعیین محدودیت زمانی مشخص برای ارائه کمک آمریکا به اوکراین دانسته اند و مابقی شان مخالف این موضوع بوده اند.

طبق نظر سنجی گالوپ، تعداد زیادی از آمریکایی ها از جمله 41 درصدشان گفته اند که معتقدند،حمایت های ایالات متحده آمریکا برای کمک به اوکراین جهت بیرون راندن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر اکثر آمریکایی ها، اعمال محدودیت زمانی برای کمک به اوکراین است

نظر اکثر آمریکایی ها، اعمال محدودیت زمانی برای کمک به اوکراین است