مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 11:042023-11-13سياسي

در استان تهران حدود 7972 صندوق اخذ رای وجود دارد


در استان تهران حدود 7972 صندوق اخذ رای وجود دارد که از این تعداد 4500 صندوق در شهر تهران مستقر است و این به معنی بالا بودن میزان داوطبان و شرکت کنندگان در انتخابات و حجم بالای کار ما می باشد.

- ایسنا/تهران استاندار تهران گفت: در استان تهران حدود 7972 صندوق اخذ رای وجود دارد که از این تعداد 4500 صندوق در شهر تهران مستقر است و این به معنی بالا بودن میزان داوطبان و شرکت کنندگان در انتخابات و حجم بالای کار ما می باشد.

علیرضا فخاری استاندار تهران در جلسه ستاد انتخابات استان، مردم را عنصر اصلی تشکیل و هدایت کننده انتخابات دانست و با تاکید بر اینکه مردم سرمایه های اجتماعی این نظام هستند، اظهار کرد: نیل به اهداف مقدس و مهمی که نظام اسلامی برای ایجاد یک بستر مناسب توام با آرامش به دنبال آن است به چگونگی تعامل، همراهی، هماهنگی و بهره برداری از جریانات مردمی و به چگونگی سیاست ها و نوع اعمال آنها توسط ما بستگی دارد.

وی مردم را ثروت و سرمایه غیرقابل انکار که در طول انقلاب همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری و امام راحل (ره) بوده، دانست و با لزوم مغتنم شمردن این سرمایه های اجتماعی، بر حفظ و تداوم این همراهی تاکید کرد.

استاندار تهران افزود: اگر نظامات مختلف دنیا را بررسی کنیم، خواهیم دید که بسیاری از کشورها قدرت را به صورت غیر مستقیم نسبت به رای مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در استان تهران حدود 7972 صندوق اخذ رای وجود دارد

در استان تهران حدود 7972 صندوق اخذ رای وجود دارد