مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 17:002023-11-20سياسي

هدیه سپاه فجر فارس به تربیت کنندگان حافظان قرآن


هر گروهی که 40 حافظ قرآن تربیت کند، به سفر زیارتی مشهد اعزام می کنیم و مربی گروه نیز به سفر زیارتی کربلا اعزام خواهد شد.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر فارس اعلام کرد: هر گروهی که 40 حافظ قرآن تربیت کند، به سفر زیارتی مشهد اعزام می کنیم و مربی گروه نیز به سفر زیارتی کربلا اعزام خواهد شد.

آیین اختتامیه مرحله استانی سی امین دوره مسابقات قرآن بسیج استان فارس امروز، 29 آبان ماه با حضور سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس در شیراز برگزار شد.

سردار بوعلی در این مراسم با اعلام حمایت همه جانبه سپاه فجر از گروه های قرآنی، گفت: هر گروهی که 40 حافظ قرآن تربیت کند به سفر زیارتی مشهد اعزام می کنیم و مربی گروه نیز به سفر زیارتی کربلا اعزام خواهد شد.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه فارس دارای بیشترین شرکت کننده استانی در مسابقات قرآنی در سطح کشور بوده است، گفت: بیش از 80 هزار نفر از فارس در این مسابقات ثبت نام کردند و در مرحله نهایی استانی از 123 نفر رتبه های برتر خواهر و برادر در رشته های مختلف قرآنی تقدیر شد.

وی با تصریح اینکه سپاه فجر در ترویج فرهنگ قرآنی پیشتاز و برجسته است و هم در سطح سپاه کشور و هم در سطح بسیج کشور دارای رتبه برتر است، گفت: ترویج فرهنگ و سبک زندگی قرآنی در جامعه به عنوان الگوی زندگی سعادتمندانه رسالت مهم فعالان قرآنی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه سپاه فجر فارس به تربیت کنندگان حافظان قرآن

هدیه سپاه فجر فارس به تربیت کنندگان حافظان قرآن