مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 18:202023-11-05سياسي

امام جمعه همدان: برای مشکل کمبود معلم تدبیر کنید


امام جمعه همدان با بیان اینکه با وجود اعلام سهمیه برای گزینش معلمان، در روند گزینش تعدادی از سهمیه کاهش پیدا کرده است گفت: برای رفع مشکل کمبود معلم تدبیری اندیشیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی عصر امروز در دیدار با معاون وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه یکی از نشانه های دولت موفق و انقلابی توجه به آموزش و پرورش است اظهار کرد: هر چه در عرصه آموزش و پرورش هزینه شود، مصداق سرمایه گذاری برای آینده است.

وی اصل در فعالیت های فرهنگی را در توجه به آموزش و پرورش دانست و یادآور شد: امروز فهم مشترکی بین دغدغه مندان ایجاد شده که آموزش و پرورش باید در کانون توجه باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه فعالیت در آموزش و پرورش دارای حساسیت بالایی است گفت: برای موفقیت در این زمینه نیازمند همکاری همه نهادها به صورت منسجم و هم افزا هستیم.

وی با تأکید بر اینکه در استان تلاش بر این است به آموزش و پرورش کمک کنیم و حامی آن باشیم، خاطرنشان کرد: در شورای اقامه نماز مصوب شد ائمه جماعت ادارات در ایام هفته در مدارسی که فاقد امام جماعت هستند حضور پیدا کرده و با دانش آموزان به گفت وگو بپردازند.

شعبانی به برخی مشکلات و دغدغه مندی ها در رابطه با آموزش و پرورش در استان اشاره کرد و گفت: در شهر همدان با کلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه همدان: برای مشکل کمبود معلم تدبیر کنید

امام جمعه همدان: برای مشکل کمبود معلم تدبیر کنید