مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 16:452023-10-31سياسي

دانشجویان آگاهی خود درباره مسائل جهان را تقویت کنند


معاون نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه لرستان گفت: دانشجویان باید روز به روز قوه تحلیل و آگاهی خود درباره موضوعات و مسائل روز کشور و جهان را تقویت کنند.

- ایسنا/لرستان معاون نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه لرستان گفت: دانشجویان باید روز به روز قوه تحلیل و آگاهی خود درباره موضوعات و مسائل روز کشور و جهان را تقویت کنند.

حجت الاسلام عبدالله فاضلی امروز نهم آبان ماه در مراسم جشن ویژه دانشجویان دختر جدیدالورود دانشگاه لرستان که در سالن همایش های این دانشگاه برگزار شد، با بیان اینکه دانشجویان امیدهای آینده کشور هستند، اظهار کرد: دانشجویان باید روز به روز قوه تحلیل و آگاهی خود درباره موضوعات و مسائل روز کشور و جهان را تقویت کنند.

وی با بیان اینکه دانشجویان باید تلاش کنند همواره امید به آینده داشته باشند و از انفعال، یأس و ناامیدی پرهیز کنند، افزود: از دانشجویان خواست، قدر دوران جوانی و فرصت دانشجو بودن را بدانند و تلاش کنند به آینده امید داشته باشند.

فاضلی با بیان اینکه در دین اسلام چیزی به نام بیکاری وجود ندارد، زیرا در دین اسلام اساس این است که انسان به صورت مداوم و پیوسته اهل تلاش و کوشش است، اضافه کرد: ما در اسلام چیزی به نام فارغ التحصیلی نداریم، زیرا از نگاه اسلام، انسان باید به صورت پیوسته تا انتهای عمر، اهل کسب علم و دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان آگاهی خود درباره مسائل جهان را تقویت کنند

دانشجویان آگاهی خود درباره مسائل جهان را تقویت کنند