مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 10:152023-11-16سياسي

ایجاد نوآوری و جذابیت از عوامل مؤثر در ترویج کتابخوانی است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: ایجاد انگیزه، نوآوری و جذابیت از عوامل مؤثر در ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه است که باید با هم افزایی دستگاه های فرهنگی محقق شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: ایجاد انگیزه، نوآوری و جذابیت از عوامل مؤثر در ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه است که باید با هم افزایی دستگاه های فرهنگی محقق شود.

سید محمدرضا طالبی، چهارشنبه شب 24 ابان در مراسم محوری بزرگداشت هفته کتاب که همزمان با اختتامیه نمایشگاه کتاب در دانشگاه بیرجند برگزار شد، افزود: تاکنون جذابیت های لازم برای ترویج فرهنگ کتابخوانی آنطور که باید و شاید ایجاد نشده لذا مجموعه فرهنگی استان باید با همپوشانی، این جذابیت را ایجاد و تقویت کنند.

وی بر لزوم حمایت از نویسندگان و اهل قلم متعهد در استان تأکید کرد و گفت: امروز فضای مجازی بر فرهنگ کتاب و کتابخوانی سایه افکنده لذا ایجاد تنوع، نوآوری و جذابیت در فعالیت های کتابخوانی و مطالعه بسیار مهم و ضروری است.

معاون استاندار با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم اعتبارات خوبی برای توسعه کتابخانه های استان اختصاص یافته، تصریح کرد: ارائه آموزش های لازم برای مطالعه گروهی و انفرادی در بخش های آموزشی، علمی و فرهنگی لازم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد نوآوری و جذابیت از عوامل مؤثر در ترویج کتابخوانی است

ایجاد نوآوری و جذابیت از عوامل مؤثر در ترویج کتابخوانی است