مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 22:302023-11-02اجتماعي

محدودیت های ترافیکی راهپیمایی 13 آبان در اصفهان اعلام شد


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از اعمال محدودیت های ترافیکی مقطعی در اصفهان و دیگر شهرستان های استان به منظور هرچه بهتر برگزار شدن مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان خبر داد.

- اصغر زارع، رییس پلیس راهور استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با گرامیداشت یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: به منظور هرچه بهتر برگزار شدن مراسم ویژه این روز پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان محدودیت هایی را به صورت مقطعی در اصفهان و شهرستان های استان برای تردد خودروها در مسیرهای منتهی به محل مراسم  اعمال می کند.

وی افزود: از ساعت 8 روز 13 آبان ماه تا زمان پایان مراسم محدودیت هایی به صورت مقطعی در مسیرهای منتهی به میدان امام خمینی(ره) از سمت میدان امام حسین(ع)، استانداری و چهارراه شکرشکن اعمال و از تردد خودروها در این مسیرها جلوگیری می شود.

زارع گفت: مشابه این محدودیت ترافیکی علاوه بر شهر اصفهان در مسیرهای تعیین شده برای راهپیمایی و تجمع در تمامی شهرستان های استان نیز اعمال می شود که از رانندگان می خواهیم همانند همیشه با ماموران پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند و از مسیرهای جایگزین برای تردد خود استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های ترافیکی راهپیمایی 13 آبان در اصفهان اعلام شد

محدودیت های ترافیکی راهپیمایی 13 آبان در اصفهان اعلام شد