مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 14:052023-11-11اقتصادي

مصرف 50 میلیون لیتر سوخت مایع توسط نیروگاه شهید کاوه خراسان


مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون قریب به 50 میلیون لیتر نیروگاه سیکل ترکیبی شهید کاوه خراسان جنوبی سوخت مایع مصرف کرده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون قریب به 50 میلیون لیتر نیروگاه سیکل ترکیبی شهید کاوه خراسان جنوبی سوخت مایع مصرف کرده است.

محمدرضا عابدانی، امروز شنبه 20 آبان در جمع رسانه ها اظهارکرد: نیروگاه های برق در سطح کشور یکی از بزرگترین مصرف کنندگان فرآورده های نفتی هستند که سالانه میلیاردها لیتر نفت گاز و نفت کوره را مصرف می کنند.

وی تصریح کرد: شرکت پخش فرآورده های نفتی نیز در یک اقدام بسیار برنامه ریزی شده و هماهنگ به صورت سالانه و مرتب سوخت مایع این نیروگاه ها را تأمین می کند.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این تأمین سوخت دقت و همت بیشتری را به ویژه در فصول سرد سال را لازم دارد، افزود: معمولاً گاز طبیعی نیروگاه ها در بازه های زمانی در این فصل قطع و اجباراً تمام تولید خود را از طریق مصرف سوخت مایع انجام می دهند.

عابدانی اضافه کرد: در استان خراسان جنوبی نیروگاه بزرگ سیکل ترکیبی شهید کاوه وجود دارد که سالانه سوخت مایع را مصرف می کند البته مصرف اصلی این نیروگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف 50 میلیون لیتر سوخت مایع توسط نیروگاه شهید کاوه خراسان

مصرف 50 میلیون لیتر سوخت مایع توسط نیروگاه شهید کاوه خراسان