مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 22:402023-10-31بين الملل

کشته و زخمی شدن 120 نظامی صهیونیست در حملات حزب الله


جنبش حزب الله لبنان خبر داد که در جریان عملیات در مرزهای جنوبی این کشور، بیش از 120 نظامی صهیونیست، کشته و زخمی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش حزب الله لبنان خبر داد که از هشتم اکتبر تا کنون، 105 حمله علیه سیستمهای جاسوسی، ارتباطی و راداری دشمن صهیونیستی انجام داده است.

حزب الله تأکید کرد که در جریان عملیات در مرزهای جنوبی این کشور، 120 نظامی صهیونیست، کشته و زخمی شده، 9 تانک منهدم و یک پهپاد سرنگون شده است.

چند روز پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی، نیروهای حزب الله حملات راکتی و توپخانه ای خود را به شهرها و شهرکهای اسراییلی آغاز کردند.

این حملات در حال حاضر، در حال گسترش است و حزب الله از موشکهای با بُرد بالاتر استفاده می کند.

حزب الله روز گذشته (دوشنبه) خبر داد که تجهیزات فنی و جاسوسی متعلق به نظامیان رژیم صهیونیستی را در مقر نظامی بیاض بلیدا هدف قرار داده است.

حزب الله با بیان اینکه این حملات با سلاح مناسب صورت گرفته است، افزود که در پی این حملات، چند نظامی اسراییلی نیز زخمی شدند.

داگلاس مک گرگور سرهنگ بازنشسته ارتش آمریکا و تحلیلگر امور نظامی میلیتری تی وی نیز گفت: اگر اسراییلی ها  به غزه حمله کنند، این جنگ به دو جبهه تبدیل می شود و حزب الله 100000  تیر موشک به سمت اسراییل پرتاب خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته و زخمی شدن 120 نظامی صهیونیست در حملات حزب الله

کشته و زخمی شدن 120 نظامی صهیونیست در حملات حزب الله