مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 14:552023-11-15سياسي

مردم فارس در حمایت از مظلومیت مردم غزه تجمع می کنند


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری تجمع حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه، در 150 نقطه فارس خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری تجمع حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه، در 150 نقطه فارس خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین ملک مکان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا از برگزاری تجمع در شهرهای استان فارس خبر داد و گفت: در راستای محکومیت استمرار جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم و کودکان مظلوم غزه در 150 نقطه استان فارس همزمان با سراسر کشور شنبه 27 آبان ماه تجمع برپا می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس افزود: این تجمع در شهر شیراز با حضور آحاد مردم و مسئولان ارشد سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی ساعت 9:30 صبح روز در صحن حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) شاهچراغ برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه های متنوع و غرفه های فرهنگی در کنار این تجمع اعتراضی، اظهار کرد: مردم با سر دادن شعارهایی برعلیه بمباران بیمارستان ها و کشتار بی رحمانه کودکان فلسطینی در نوار غزه این جنایات رژیم اشغالگر قدس را محکوم خواهند کرد و در پایان تجمع، قطع نامه صادر و خوانده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم فارس در حمایت از مظلومیت مردم غزه تجمع می کنند

مردم فارس در حمایت از مظلومیت مردم غزه تجمع می کنند