مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 09:452023-10-28پزشكي

ثبت سی امین اهدای عضو امسال در یزد


رییس اداره فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی گفت: با ایثار شهروندان یزدی امروز سی امین اهدای عضو امسال در استان یزد انجام و در پرونده افتخارات این استان ثبت شد.

- دکتر محمد پورشمسی، رییس اداره فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی، در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: خوشبختانه فرهنگ و مرام اهدا عضو بیماران مرگ مغزی به خوبی و درستی در استان یزد نهادینه شده و این مهم با رضایت قلبی و رسمی خانواده متوفیان دارای شرایط انجام می شود.

وی افزود: امروز با ایثار خانواده مرحوم رضا باوقار که بعد از 57 سال سن به علت خونریزی مغزی دچار مرگ مغزی شده بود، سی امین اهدای عضو امسال در استان یزد به ثبت رسید.

دکتر پورشمسی با بیان این که اعضای بیماران مغزی بعد از جراحی و انجام تشریفات اداری به بیماران نیازمند عضو اهدا می شود، گفت: کبد و کلیه های این ایثارگر در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز به بیماران نیازمند پیوند شده است.

رییس اداره فرآهم آوری اعضای پیوندی علوم پزشکی یزد خاطرنشان کرد: با فداکاری این خانواده قصه ایثار و محبت به هم نوع به ویژه بیماران نیازمند همچنان در استان یزد جاری و ساری مانده است.

پایان پیام/ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت سی امین اهدای عضو امسال در یزد

ثبت سی امین اهدای عضو امسال در یزد