مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 19:102023-11-01سياسي

در نشست معاون اجتماعی قوه قضاییه با مسئولان رفسنجان چه گذشت؟ 


همزمان با سفر ریاست قوه قضاییه به استان کرمان، مشکلات شهرستان رفسنجان در نشستی با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه مورد پیگیری و بررسی قرار گرفت.

- ایسنا/کرمان همزمان با سفر ریاست قوه قضاییه به استان کرمان، مشکلات شهرستان رفسنجان در نشستی با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه مورد پیگیری و بررسی قرار گرفت.

اصغر جهانگیر امروز، 10 آبان در جمع مسئولان شهرستان رفسنجان با بیان اینکه بحث پیشگیری از جرم یکی از موضوعات مهم کشور است، اظهار کرد: همه دستگاه ها باید اهتمام لازم را برای اجرای امنیت پایدار در کشور فراهم کنند که بخشی از آن به مردم برمی گردد که باید آگاهسازی و اطلاع رسانی صورت بگیرد تا مردم در این حوزه کمک کنند.

وی افزود: بخشی دیگر به سایر دستگاه ها مربوط می شود که هم در مجلس نیاز به تدوین قوانین متناسب برای پیشگیری از تخلفات است و هم دولت باید در حوزه نظارتی بر اساس فرمایشات ریاست جمهوری در راستای ماموریت بخش های مختلف، این وظیفه را عملیاتی کنند.

معاون قوه قضاییه ادامه داد: در نهایت قوه قضاییه در جاهایی که نیاز است باید ورود پیدا کند و سه قوه باید بیش از پیش همکاری کنند تا بتوانیم در حوزه پیشگیری از آسیب ها و جرائم همانند سایر حوزه ها موفق باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نشست معاون اجتماعی قوه قضاییه با مسئولان رفسنجان چه گذشت؟ 

در نشست معاون اجتماعی قوه قضاییه با مسئولان رفسنجان چه گذشت؟