مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 15:002023-11-16سياسي

60 درصد معتادان توانایی نه گفتن به مواد مخدر را نداشتند


دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر با بیان اینکه 60 درصد معتادان توانایی «نه گفتن به موادمخدر» را نداشتند، بر بالا بردن مهارت های فردی برای پیشگیری از اعتیاد تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، اسکندر مومنی در آیین افتتاحیه نمایشگاه یاریگران زندگی که صبح امروز در مرکز آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، با بیان اینکه همه دنیا به جایگاه رفیع ایران در عرصه مقابله و مبارزه با موادمخدر اذعان دارد، گفت: جمهوری اسلامی ایران 4 هزار شهید و 12 هزار جانباز برای حفظ جان انسان ها و دفاع از انسانیت و بشریت در راه مبارزه با موادمخدر تقدیم کرده است.

وی افزود: به اذعان مقامات سازمان ملل، ایران با فاصله رتبه اول کشفیات موادمخدر را در جهان دارد و 92 درصد کشفیات تریاک، 59 درصد کشفیات مورفین و 27 درصد کشفیات هرویین جهان نیز توسط ایران کشف می شود و این مساله با گذشت و جانفشانی پلیس و دیگر دستگاه های مقابله ای انجام می شود.

دبیرکل ستاد با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در همه حوزه های مبارزه با مواد مخدر از مقابله گرفته تا درمان، پیشگیری و توانمندسازی فعالیت گسترده ای دارد، گفت: در حوزه درمان و کاهش آسیب، مرکز پژوهشی راه اندازی شده است که به دلیل تلاش های گسترده در امر پژوهش، کاهش آسیب و درمان مورد تایید سازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد معتادان توانایی نه گفتن به مواد مخدر را نداشتند

60 درصد معتادان توانایی نه گفتن به مواد مخدر را نداشتند