مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 23:302023-11-18سياسي

اختصاص سهمیه ثبت جهانی سال 2024 به دره خرم آباد و قلعه فلک الافلاک


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از اختصاص سهمیه سال 2024 ثبت جهانی به دره خرم آباد و قلعه فلک الافلاک خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از اختصاص سهمیه سال 2024 ثبت جهانی به دره خرم آباد و قلعه فلک الافلاک خبر داد.

عطا حسن پور امروز، 27 آبان ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با پیگیری های استاندار لرستان و توجه ویژه وزیر میراث فرهنگی، سهمیه سال 2024 ثبت جهانی به دره خرم آباد و قلعه فلک الافلاک اختصاص یافت.

وی تصریح کرد: کمتر از 60 روز تا ارسال پرونده به یونسکو، فرصت هست و امیدوارم بتوانیم گام بزرگی در راستای برآوردن یکی از مطالبات دیرینه مردم استان و خدمت به کشور عزیزمان برداریم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان ادامه داد: بی شک در این مسیر، مشکلات و موانع متعددی بر سر راه قرار دارد که برای رفع آن ها، همکاری مدیران دستگاه های اجرایی، شهردار خرم آباد، کارشناسان و همراهی همکاران و اساتید این حوزه هستیم.

حسن پور همچنین به پیگیری های ویژه رییس جمهور در خصوص آزادسازی عرصه و حریم قلعه فلک الافلاک اشاره کرد و افزود: تملک 12 باب مغازه به منظور آزادسازی بخش شمالی عرصه قلعه فلک الافلاک نیز سال جاری در همین راستا انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص سهمیه ثبت جهانی سال 2024 به دره خرم آباد و قلعه فلک الافلاک

اختصاص سهمیه ثبت جهانی سال 2024 به دره خرم آباد و قلعه فلک الافلاک