مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 21:352023-11-03بين الملل

وحیدی: 13 آبان امسال نفرت خود را علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا نشان خواهیم داد


وزیر کشور، حمایت آمریکا را عامل جنایات رژیم صهیونسیتی دانست و گفت: در 13 آبان امسال همه نفرت خود را علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا به خاطر ظلم و ستم هایی که به مردم فلسطین انجام دادند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، احمد وحیدی در خصوص تقارن جنگ غزه با 13 آبان امسال به عنوان روز استکبار ستیزی گفت: در اتفاقات اخیر در جنگ غزه و پس از عملیات طوفان الاقصی در فلسطین اشغالی شاهد یک بیداری مجددی میان ملت ها در سطح جهان اسلام و حتی سایر کشورهای جهان که اسلامی نیستند، هستیم.

وی افزود: آنچه که جوهره این بیداری را ایجاد می کند شناخت ماهیت و وجود جعلی رژیم صهیونیستی و همین طور حمایت های بی پایان و کم نظیر آمریکایی ها و برخی متحدان غربی از این رژیم جعلی است.

وزیر کشور اظهار داشت: با بروز جنگ غزه، بیداری ملت های جهان و جدا شدن صف آنها از دولت هایشان رخ داده و این امر همزمان با 13 آبان که روز مبارزه با استکبار جهانی است بیش از هر وقت دیگری خودش را نشان داده و خواهد داد.

وحیدی با اشاره به سابقه جمهوری اسلامی در شناخت و مبارزه با استکبار گفت: تشخیص جمهوری اسلامی از روز اول در شناخت و مبارزه با استکبار به خوبی صورت گرفت و ماهیت رژیم استکباری آمریکا را به خوبی شناخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحیدی: 13 آبان امسال نفرت خود را علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا نشان خواهیم داد

وحیدی: 13 آبان امسال نفرت خود را علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا نشان خواهیم داد