مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 16:552023-11-07سياسي

شوراهای حل اختلاف از بطن مردم اند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: اعضای شوراهای حل اختلاف جماعت و تشکیلاتی هستند که از بطن مردم بوده و خروجی کار آنها رضایتمندی است.

- ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: اعضای شوراهای حل اختلاف جماعت و تشکیلاتی هستند که از بطن مردم بوده و خروجی کار آنها رضایتمندی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی بعداز ظهر امروز 16 آبان ماه در همایش صلح، بخشایش و رضایت در کرمان به مناسبت سالروز تشکیل شوراهای حل اختلاف بیان کرد: اعضای شوراهای حل اختلاف از جنس خود مردم هستند.

وی با اشاره به اعتماد مردم به شوراهای حل اختلاف اظهار کرد: نگاه مردم به اعضای این نهاد این است که این افراد تلاش خود را برای رفع نزاع و اختلاف انجام می دهند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان بیان کرد: شورای حل اختلاف یک مجموعه ای است که هیچ چشم داشتی در آن نیست و وقتی کارها از دستمزد فاصله گرفت، کارها دلسوزانه انجام می شود.

وی با اشاره به آمار پرونده های صلح و سازش در شوراهای حل اختلاف ادامه داد: کمتر محکمه ای تشکیل می شود که به اختلافی رسیدگی کند و هر چه نتیجه شد، وقتی پرونده مختومه می شود همه راضی باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان تاکید کرد: اعضای شوراهای حل اختلاف جماعت و تشکیلاتی هستند که از بطن مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوراهای حل اختلاف از بطن مردم اند

شوراهای حل اختلاف از بطن مردم اند