مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 07:502023-11-14فرهنگي

دهم دی ماه، آخرین مهلت ارسال آثار به رویداد ایده ای برای فردا


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به رویداد ایده پردازی «ایده ای برای فردا» دهم دی ماه خواهد بود.

- دهم دی ماه، آخرین مهلت ارسال آثار به رویداد "ایده ای برای فردا" ایسنا/مرکزی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به رویداد ایده پردازی ایده ای برای فردا دهم دی ماه خواهد بود.

حسین محمودی فر در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه پوستر این رویداد هفته گذشته با حضور وزیر ارتباطات و فناوری در استانداری مرکزی رونمایی شد، اظهار کرد: این فراخوان ملی با موضوع ایده پردازی و سبک زندگی ایرانی اسلامی و با هدف ایده پردازی در راستای جوانی جمعیت و فرزندآوری در دستور کار قرار گرفته است.

وی در رابطه با محورهای این فراخوان تصریح کرد: حمایت از بنیان خانواده و جوانی جمعیت، اصلاح نگرش تک فرزندی و پیامدهای ناشی از آن، ارائه راهکارهای تاثیرگذار در مقابله و پیشگیری از طلاق و ارائه راهکارهای خلاقانه و نوآورانه جهت تشویق به ازدواج آسان از جمله محورهای این فراخوان است.

محمودی فر اضافه کرد: شرکت کنندگان در این فراخوان باید توجه داشته باشند که ایده ها باید خلاقانه، نو آورانه و اقناع کننده باشند و همچنین قابلیت اجرا داشته باشند و در رویداد دیگری ارائه نشده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهم دی ماه، آخرین مهلت ارسال آثار به رویداد ایده ای برای فردا

دهم دی ماه، آخرین مهلت ارسال آثار به رویداد ایده ای برای فردا