مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 08:252023-11-09سياسي

شعبه ی اخذ رأی ویژه ی بانوان در هر شهرستان لرستان راه اندازی می شود


معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: در هر شهرستان دست کم یک شعبه ی اخذ رای ویژه ی بانوان برای انتخابات پیش رو راه اندازی می شود.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: در هر شهرستان دست کم یک شعبه ی اخذ رای ویژه ی بانوان برای انتخابات پیش رو راه اندازی می شود.

احسان یاوری چهارشنبه هفدهم آبان ماه در جلسه ی ستاد انتخابات استان بیان کرد: در حال حاضر در برخی از شهرستانهای استان شعب اخذ رای ویژه ی بانوان پیش بینی شده اما تلاش ما بر این است که در تمامی شهرستان های استان این اقدام انجام شود.

وی با اشاره به موضوع ضرورت آنتن دهی شعب اخذ رای در زمان انتخابات، اظهار کرد: علیرغم کوهستانی بودن استان و مشکلاتی که وجود دارد باید ترتیبی اتخاذ شود که تا حد امکان شعبه ی آفلاین در روز انتخابات نداشته باشیم.

رییس ستاد انتخابات استان آموزش صد در صدی را برابر پیروزی صد در صد دانست و گفت: مادامی که بتوانیم آموزش تاثیر گذاری برای رای دهندگان و عوامل اجرایی داشته باشیم با کمترین چالش روبرو خواهیم بود.

این معاون استاندار تاکید کرد: آموزش ها باید براساس قوانین مصوب برای انتخابات باشد که در این مسیر هم مردم و هم عوامل برگزار کننده باید به وظایف خود مطابق قانون آگاهی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعبه ی اخذ رأی ویژه ی بانوان در هر شهرستان لرستان راه اندازی می شود

شعبه ی اخذ رأی ویژه ی بانوان در هر شهرستان لرستان راه اندازی می شود