مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 13:172023-11-20بين الملل

12 شهید در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان «اندونزی»


ارتش رژیم اسراییل که طی روزهای گذشته به صورت غیرقانونی وارد مجتمع پزشکی «الشفاء» در نوار غزه شده بود، بیمارستان «اندونزی» را، امروز (دوشنبه) هدف حمله قرار داد.

- انتشار تصاویری از تیراندازی نیروهای اسراییلی به بیمارستان اندونزی   ارتش اسراییل چند روز پیش نیز به ادعای وجود تونل و تسلیحات به صورت غیرقانونی وارد بیمارستان الشفاء در نوار غزه شده بود؛ اما دلایل قانع کننده ای برای اثبات ادعای خود ارائه نکرد.

برخی از نیروهای کادر درمان در بیمارستان اندونزی خبر دادند یک خانم در پی حمله مستقیم تانک های اسراییلی به طبقه دوم بیمارستان شهید شده و همچنین عدنان البرش رییس بخش مفاصل نیز در این حمله مجروح شده است.

طبق گزارش روسیا الیوم، ارتش اسراییل مدرسه الکویت در مجاورت بیمارستان اندونزی را نیز هدف قرار داده است؛ مدرسه ای که هزاران آواره فلسطینی در آن اسکان داشتند.

نیروهای اسراییلی، بعدازظهر روز شنبه هفته جاری، نیز مدرسه الفاخوره در اردوگاه جبالیا را هدف حمله قرار داده بودند که طبق گزارش پایگاه خبری شهاب بیش از 100 فلسطینی در این حمله به شهادت رسیدند.

  انس الشریف خبرنگار فلسطینی با انتشار تصاویری از خود در فضای مجازی خبر داد وضعیت بیمارستان اندونزی بعد از حمله تانک های اسراییلی خطرناک و دشوار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 شهید در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان «اندونزی»

12 شهید در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان «اندونزی»