مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 15:352023-10-24بين الملل

ادامه خودشیفتگی های ترامپ؛ شبیه نلسون ماندلا هستم


رییس جمهور سابق آمریکا، اتهامات جنایی مطرح شده از سوی دادگاه فدرال علیه خود را مورد انتقاد قرار داده و در این رابطه با اذعان به بی گناهی ، خودش را به نلسون ماندلا تشبیه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا برای بی گناه معرفی کردن خود در برابر اتهامات گسترده جنایی که از سوی دادگاه فدرال متوجه وی شده، وضعیت خود را با نلسون ماندلا رهبر بزرگ آفریقای جنوبی از این جهت که 27 سال را در زندان های آفریقای جنوبی گذراند تا بتواند کشورش را از دهه ها حکومت آپارتاید مبتنی بر تبعیض نژادی نجات دهد، یکسان دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسی ان ان ،ترامپ به عنوان نامزد پیشتاز در حزب جمهوری خواه آمریکا برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 با این هدف که خود را قربانی آزار و اذیت های سیاسی نشان دهد به جمعی از حامیانش در نیوهمپشایر گفت: بدم نمی آِید که نلسون ماندلا باشم.

  اظهارات ترامپ در حالی مطرح می شود که تاکنون 4 بار برای وی از سوی دادگاه فدرال کیفر خواست صادر شده است و هم اکنون نیز او با 91 اتهام جنایی سنگین مواجه است.

در حال حاضر ترامپ با دو کیفرخواست توسط جک اسمیت بازرس ویژه دادگاه فدرال در پرونده های ترامپ و همچنین پیگردهای کیفری در دو ایالت نیویورک و جورجیا مواجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه خودشیفتگی های ترامپ؛ شبیه نلسون ماندلا هستم

ادامه خودشیفتگی های ترامپ؛ شبیه نلسون ماندلا هستم