مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 16:302023-10-27سياسي

توصیه شیخ حسین انصاریان: گنهکاران را سرزنش نکنید + فیلم


این استاد اخلاق با بیان اینکه سرزنش کردن گناه کاران حرام است، گفت: اگر اسم یا عمل فرد گناه کار را عمومی کنید به گفته قرآن «این پخش یا عمومی کردن گناه از خود گناه سنگین تر است و عذاب دارد».

- این استاد اخلاق با بیان اینکه سرزنش کردن گناه کاران حرام است، گفت: اگر اسم یا عمل فرد گناه کار را عمومی کنید به گفته قرآن این پخش یا عمومی کردن گناه از خود گناه سنگین تر است و عذاب دارد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان -استاد اخلاق- در مراسمی با اشاره به اهمیت موضوع پخش نکردن گناهان دیگران اظهار کرد: برخی فرد گناه کار را با الفاضی همچون بدبخت، بیچاره، نادان خطاب می کنند و به فرد گناه کار می گویند میفهمی چقدر عوضی هستی؛ این گونه حرف زدن حرام است حتی پخش کردن گناه یک گناه کار هم حرام است.

وی با تاکید بر اینکه اینقدر گناه مردم را پخش نکنید، افزود: ممکن است یک نفر زنا کرده یا گناهی بالاتر از زنا داشته یا حتی مشروب خورده است، حالا بر فرض که اهل محل آن فرد را می شناسند، در این شرایط اگر اسم یا عمل این فرد را عمومی کنید به گفته قرآن این پخش یا عمومی کردن گناه از خود گناه سنگین تر است و عذاب دارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه شیخ حسین انصاریان: گنهکاران را سرزنش نکنید + فیلم

توصیه شیخ حسین انصاریان: گنهکاران را سرزنش نکنید + فیلم