مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 11:102023-10-30فناوري

زارع پور: به دنبال ارائه اینترنت پرسرعت 50 و 100 Mbps تا پایان دولت هستیم


وزیر ارتباطات در همایش ملی نسل پنجم ارتباطات که امروز برگزار شد، گفت: به دنبال این هستیم که با تغییر رویکرد تا پایان 1404 اینترنت همراه به 50 مگابیت بر ثانیه و اینترنت ثابت به 100 مگابیت برثانیه برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، همایش ملی نسل پنجم ارتباطات در ایران امروز 8آبان ماه با حضور عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی اصغر انصاری معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات، امیر لاجوردی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز به کار کرد.

  در این همایش عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: امروز با در امنیت کامل درباره توسعه نسل پنجم ارتباطات صحبت میکنیم در حالی که هر لحظه خانواده ای در غزه داغدار می شوند.

  وی در ادامه با اشاره به لزوم سرعت بخشیدن به توسعه اینترنت در کشور اظهار کرد: ما در این دولت تمام تلاش خود را می کنیم تا یک شبکه ارتباطی با سرعت مطلوب را در احتیار مردم قرار دهیم زیرا دنیا هم امروز به این سمت در حرکت است.

  زارع پور با بیان اینکه یکی از تکالیف جدی که برعهده وزارت ارتباطات در اسناد بالادستی گذاشته است، تامین زیرساختهای اینترنت در کشور است، ادامه داد: در سند طرح کلان شبکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارع پور: به دنبال ارائه اینترنت پرسرعت 50 و 100 Mbps تا پایان دولت هستیم

زارع پور: به دنبال ارائه اینترنت پرسرعت 50 و 100 Mbps تا پایان دولت هستیم