مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 09:152023-11-14فرهنگي

مرحله استانی جشنواره بین المللی قصه گویی در اردبیل برگزیدگان خود را شناخت


با پایان یافتن رقابت قصه گویان در مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی استان اردبیل در سال 1402، برگزیدگان و شایستگان تقدیر این دوره از جشنواره معرفی شدند.

- ایسنا/اردبیل با پایان یافتن رقابت قصه گویان در مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی استان اردبیل در سال 1402، برگزیدگان و شایستگان تقدیر این دوره از جشنواره معرفی شدند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، 22 آبان هیئت داوران مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در استان اردبیل شامل عزیزه ریحانی، سارا وطن خواه وپریسا علیزاده اقدم پس از اجرای 27 قصه در این مرحله از جشنواره، در بخش مادربزرگ ها و پدربزرگ ها، با تقدیر از احمد پروستان، ظریفه رحیمی با قصه ی قاری ننه را به عنوان برگزیده معرفی کردند.

همچنین هیئت داوران در بخش دختران و پسران، محنا مصدق، با قصه ی آلما، سارا خدایی، باقصه ی گل حسرتی و زهرا ناصری، باقصه ی نارگیله را حائز رتبه اول تا سوم دانسته و در این بخش از الینا جاهد، با قصه ی نقشه سنجابک و ستایش فرجی، با قصه ی آن، مان، تقدیر کردند.

همچنین هیئت داوران در بخش مدرن کلاسیک و در گروه سنی دختران و پسران، محنا مصدق، با قصه ی آلما، سارا خدایی، باقصه ی گل حسرتی و زهرا ناصری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله استانی جشنواره بین المللی قصه گویی در اردبیل برگزیدگان خود را شناخت

مرحله استانی جشنواره بین المللی قصه گویی در اردبیل برگزیدگان خود را شناخت