مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 14:202023-10-25سياسي

داوری بیش از 500 مقاله در نخستین کنگره بین المللی جمعیت پایدار، آینده مطمئن


دبیر کل نخستین کنگره بین المللی جمعیت پایدار، آینده مطمئن اظهار کرد: با اتمام مهلت دریافت مقالات، داوری بیش از 500 مقاله دریافتی به نخستین کنگره بین المللی جمعیت پایدار، - ایسنا/خراسان شمالی دبیر کل نخستین کنگره بین المللی جمعیت پایدار، آینده مطمئن اظهار کرد: با اتمام مهلت دریافت مقالات، داوری بیش از 500 مقاله دریافتی به نخستین کنگره بین المللی جمعیت پایدار، آینده مطمئن انجام شد.

دکتر بهرام بیباک در گفت و گو با ایسنا، بیان کرد: اولین کنگره بین المللی جمعیت پایدار، آینده مطمئن با اهداف متعالی صیانت از جمعیت و جوانی جمعیت در 11 محور و دومین جشنواره هنر در مامایی با چهار محور اصلی در آبان ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

وی در ارتباط با داوری مقالات گفت: در این دوره 94 داور داخلی و خارجی در حوزه های تخصصی، در داوری مقالات مشارکت داشتند.

بیباک با بیان اینکه بیش از 500 مقاله به زبان های فارسی و انگلیسی به دبیرخانه کنگره ارسال شد، عنوان کرد: پس از طی مراحل داوری، تعدادی از مقالات به صورت ارائه سخنرانی و پوستر پذیرفته می شود.

وی افزود: پژوهشگران می توانند با توجه به اتمام فرآیند داوری مقالات و اعلام نتایج، با مراجعه به سامانه کاربری در وبسایت کنگره به آدرس https://icsp2023.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوری بیش از 500 مقاله در نخستین کنگره بین المللی جمعیت پایدار، آینده مطمئن

داوری بیش از 500 مقاله در نخستین کنگره بین المللی جمعیت پایدار، آینده مطمئن