مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 18:552023-11-02بين الملل

آمریکا حقوق بشر⁩ را قربانی منافع رژیم جنایتکار اسراییل کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به اردوگاه جبالیا، گفت: - سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: آمریکا و چند کشور معدود، سازمان ملل متحد را گروگان گرفته و صلح و امنیت بین المللی و ⁧ حقوق بشر⁩ را قربانی منافع رژیم نژادپرست و جنایت کار اسراییل کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به اردوگاه جبالیا، گفت: آمریکا و چند کشور معدود، سازمان ملل متحد و شورای امنیت این سازمان را گروگان گرفته و صلح و امنیت بین المللی و ⁧ حقوق بشر⁩ را قربانی منافع رژیم نژادپرست و جنایت کار اسراییل کرده اند.

وی ادامه داد: ویرانی اردوگاه ⁧ البریج⁩ در مرکز نوار ⁧غزه⁩ پس از حملات رژیم صهیونیستی که گویای عمق جنایت و کشتار است! سخنگوی وزارت امور خارجه‬ تصریح کرد: ‏اکثریت قریب به اتفاق کشورها، دولت ها و ملت های جهان خواستار آتش بس و پایان حملات ویرانگر و جنون آمیز رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه هستند، به جز دولت آمریکا و چند دولت مشخص اروپایی که همواره با شعار دروغین دفاع از حقوق بشر، به مداخله در امور داخلی دیگر کشورها می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا حقوق بشر⁩ را قربانی منافع رژیم جنایتکار اسراییل کرده است

آمریکا حقوق بشر⁩ را قربانی منافع رژیم جنایتکار اسراییل کرده است